Facebook


Thursday, August 11, 2016

Kemana menghilang... (UPDATE)


Hai semua.

Ingatkan bermula Raya haritu nak mula menulis. Kemudian.........


Ni kisah pasal bertangguhlah ni. Sudahnya tenggelam macam tu je.

Ok. Untuk update, if ada yang sudi singgah blog picisan buruk ni dan baca entri ni, harap dapat follow akaun-akaun social media yang saya list kan kat bawah ni :


Kenapa kena follow 2 akaun di atas ni? Sebab saya sedang menggembangkan sayap ...... PERGHHH!!!

Ok. Tak nak cerita pasal target jangka panjang. Target jangka pendek saya nak kumpul seberapa banyak FRIENDS dan FOLLOWERS. Untuk apa? Banyak sebab sebenarnya.

  1. Sekarang ni tengah addict study pasal skincare. Bukan skincare yang ada di pasaran tapi handmade/homemade/natural/no harm chemical skincare. Skincare ni merangkumi keseluruhan tubuh badan kita sebab tubuh kita diselaputi dengan kulit. Biasa orang sebut pasal skincare untuk muka je tapi bagi saya, bahagian-bahagian yang tersembunyi pun penting untuk kita jaga. InsyaAllah, saya akan keluarkan produk handmade/handcrafted skincare ..... by NdraJamal. Ewahh.....
  2. Disebabkan saya tak ada ramai kawan (boleh kira dengan jari je.. sedey!), saya memerlukan bantuan dari FRIENDS dan FOLLOWERS saya di FB dan Instagram untuk cuba, try, test sendiri produk yang dihasilkan. Setiap produk yang dihasilkan nanti, saya akan buat sample dan berikan pada sesiapa yang berminat untuk review dan bagi feedback later on.
  3. Untuk menceburi bidang online bisnes ni, paling penting adalah CONNECTION dengan orang ramai di alam maya. Disebabkan saya penyegan di alam sebenar, saya nak bermula dengan alam maya dulu. 
  4. Dan....... eh banyaklah yang saya nak kongsikan. Follow je dulu. InsyaAllah, all positive things kat situ. Heheheh....

Ok. Don't forget to follow ye. Also, readers baru yang jenguk blog saya ni pun, silalah follow akaun Google+ saya. InsyaAllah, ada giveaway menanti anda nanti. 

Right, Chow dulu!


No comments:

Post a Comment

Thanks for your Comments!